Webshop informatie
WEBSHOP INFORMATIE
Welkom op de pagina met meer informatie over bezorging/bezorgtijden, retourbeleid en garantiebeleid. We hopen dat hier de informatie staat waarnaar je op zoek bent. Is dit niet het geval, neem gerust contact op met de klantenservice.
BEZORGING EN BEZORGTIJDEN
We geven je graag informatie die je nodig hebt rondom de bezorgtijden en onze bezorging.
BEZORGDAGEN EN TIJDEN
Op feestdagen worden geen bestellingen ontvangen. De eerste verzendingen worden op de werkdag na de feestdag klaargezet en de volgende werkdag bij u bezorgt.
STATUS BESTELLING
Leuk! Je hebt een bestelling bij ons geplaatst. Daar zijn we hartstikke blij mee. Op het moment dat je de bestelling hebt geplaatst, krijgt u een mail met daarin de bestelbevestiging. Heeft u die niet ontvangen?
Het wil nog wel eens voorkomen dat de bestelbevestiging in de SPAM- inbox terecht komt. Daar kunnen we helaas niets aan doen. Mocht u geen bestelbevestiging ontvangen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
ADRES WIJZIGEN
Ben je verhuisd of is een pakket besteld dat naar een verkeerd adres wordt verzonden? Laat het ons vooral weten! Een adreswijziging kan gemakkelijk aangepast worden via Mijn Aquariumwarenhuis. Heb je al een bestelling gedaan? Neem dan contact met ons op. We gaan proberen om de verzending nog aan te passen.
RETOURBELEID & RUILEN
Mocht je voor welke reden dan ook besluiten om een product van ons terug te willen zenden, geen nood, daarvoor zijn 14 dagen bedenktijd na ontvangst van het product. Wel zo gemakkelijk. Neem wel eerst contact op met de klantenservice, zodat we je beter kunnen helpen.
Wil je het product ruilen? Geen probleem. Na ontvangst van het terug gestuurde product, verzenden wij zo snel mogelijk een nieuw product.
De kosten voor het (beschadigde) product dragen wij, de retour verzendingskosten betaalt de consument zelf. Toegegeven, dat is niet ideaal maar helaas noodzakelijk. Als we ooit zo groot als Bol. com worden, schaffen we die kosten gelijk af!
GARANTIEBELEID
De producten die wij verkopen zijn van goede kwaliteit. Heel af en toe wil het nog wel eens voorkomen dat er een fout in een fabriek of elders is gemaakt. Mocht je een kapot product hebben, 1000 maal sorry! Dat is absoluut niet de bedoeling en heel vervelend. Neem contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je meteen uitleggen wat je het beste kunt doen.